Tjejhäng

Igår var det en heldag med tjejerna. Först inne i stan och sedan hela kvällen och natten hemma hos Sofie. Vi satt på hennes altan och mös med lite frukt och popcorn. Pratade om allt möjligt och skrattade åt allt möjligt som vi tjejer brukar göra. Kom i säng rätt så sent och somnade till den gamla klassikern Stuart little. Blev väckt av Sofie kl 10.00 imorse av att hon hade dukat upp värsta hotellfrukosten. Hon hade till och med gjort min favorit den lilla pärlan - ägg och bacon! Nu sitter jag alldeles ensam hemma. Mamma och pappa åkte till Göteborg idag och kommer hem på söndag igen så jag har hela huset för mig själv. Så. Skönt. Clara är påväg hit så helt ensam blir jag inte. Har dock ingen aning om vad vi ska hitta på men det återstår att se. Imorgon vankas det iallafall jobb mellan 10.30-18.00. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0