Wasted

Igår jobbade jag hela dagen fram till kl 18.00 och då mötte jag upp Nathalie och tog bussen hem. Jennifer och Rickard var redan hemma hos mig då och bara efter ett litet tag så kom Sofie och Yasse. Då åkte vi och handlade lite läsk, jordgubbar och ljus eftersom att vi skulle "fira" Clara lite i efterskott på kvällen. När vi hade handlat så kom Jocke och Ludde hit. Vi spelade lite spel och runt 22.30 tiden kom Clara, Jennie och Olivia och då sjöng vi för Clara och överraskade henne med en bulltårta (bullälskaren). Senare så åkte vi hem till Anders som hade lite fest hemma hos sig. Jag hade jättekul och dansade med tjejerna hela natten. Vi kom hem till mig runt 04.00 tiden eller ja iallafall jag, Jempa och Yasse. Clara och Olivia rullade in vid 06.00 imorse. Vi vaknade vid 12.00 och gjorde en mysfrukost och nu ligger alla i soffan som en hög soffpotatisar och dricker cola. Bra söndagshäng med andra ord. Ikväll ska jag nog träffa Nino och umgås lite med honom och bara ta det lugnt. Känner att jag skulle behöva det ikväll. Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0