Äntligen över

Idag skrev jag mitt sista prov för hela 1:a ring. Ni förstår nog inte HUR jävla underbart det känns och är! Dessutom var det mitt sista historia-prov för alltid också. Yes! Åkte direkt hem efter skolan idag och då hade mamma köpt lite jordgubbar och chokladbollar så vi fikade lite tillsammans innan jag skulle hoppa in i duschen. Nu sitter jag förövrigt och väntar på tåget mot Nathalie. Kommer nog att spendera kvällen med henne så det blir lugnt för min del vilket känns otroligt skönt. Juste, jag är ledig imorgon också, himla trevligt det blev nu. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi antingen mer senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vart har du köpt jeansen och vad kostade dom? :)

2012-06-17 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0