Bad update

Hej och ursäkta för en urusel uppdatering! Vet inte varför men jag börjar tappa suget lite för bloggen. Tycker att det är kul att berätta om det händer någonting speciellt men nu har det inte gjort det på ett tag. Gör i stort sätt samma saker hela tiden. Men om 7 dagar så åker jag och en massa vänner upp till Borlänge till Peace & Love festivalen. Det kommer att bli SÅ grymt! Är taggad till max. Eftersom att jag har sommarlov nu så har jag flängt runt lite här och var med vänner. Var hemma hos Ripa i fredags och tittade på Sverige - England. Satt och gapade och skrek som en riktig idiot men det var superkul och jättetrevligt. Sen i lördags så var jag på min första bilträff med Nathalie och det var faktiskt rätt trevligt, träffade en massa nya härliga människor. Sen igår så var jag på bio med tjejerna och tittade på The dictator som var hur skön somhelst. Skrattade jättemycket! Och imorgon ska jag hem till min underbara vän Tessi och fira hennes 18 års dag hela dagen! Fullspäckat om inte annat. Var förbi gymmet idag och fusk-solade lite så ska nog förbi där igen imorgon ganska tidigt innan Tessi. Nu ska jag sätta på en film och dricka cola och sen så ska jag faktiskt sussa. Ciao 










Lite mysiga bilder från när vi var hemma hos Ripan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0