G'natt

Nu är klockan supermycket men det gör egentligen ingenting eftersom att jag inte har några lektioner imorgon utan vi ska bara titta på film och städa skåpen. Börjar förövrigt 09.45 så får en liten sovis också. Efter skolan så ska jag åka in till norra bantorget med tjejerna och titta på fotboll. Det ska bli jättemys så håller tummarna för att det inte ska börja regna. Idag har jag bara varit hemma hos Nino hela dagen. Hans mamma kom förbi imorse och då röjde vi lite på balkongen och drack kaffe. Vi satt även och pratade en stund vilket var jättetrevligt. När hon hade lämnat oss så gick vi och pantade flaskor och jag har nog aldrig skämts så mycket så som jag gjorde då. Vi hade två fyllda blåa ikea-kassar med oss. Helt fullsmockade. Maskinen kunde inte ens ta emot alla flaskorna så vi fick hämta hjälp två gånger.. Kom iallafall hem vid 16.00 tiden och då åt jag en räkmacka som jag fick med mig från jobbet och sedan somnade jag i hammocken som en kvaddad säl. Nu måste jag verkligen sova så vi hörs mer imorgon kära vänner!

Sista bilden är på mina två senaste fynd! Är helt såld på den neon-rosa färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0