Happy birthday

Igår firade vi vår älskade vän Tessi som äntligen fick turen att fylla 18 år. Jag är verkligen så äckligt avis på alla. Happy seventeen (dra åt fanders va!) vilket skämt. Hursom så hade jag en jättetrevlig kväll hemma hos henne med vänner och släkt. Åt jättegod mat och dryck. Tittade även lite på Sverige - Frankrike matchen och Zlatans mål måste ha varit det snyggaste under hela EM. Mikket bja mol! Iallafall så vaknade jag vid kl 09.00 imorse av att mamma kom in och väckte mig. Vi åkte till haninge centrum och shoppade lite inför P&L. Helt sjukt att det bara är 4 dagar kvar innan vi åker. Jag är verkligen så sjukt sjukt sjukt peppad! Förra året var det bara jag och Clara som åkte men i år så följer jättemånga utav våra vänner med så det ska bli så himla roligt! När vi kom hem från handen så la jag mig direkt på altanen och solade, fick lite färg. Sedan åkte vi ned till nynäs för att gratta min fina kusin Daniel och titta på hans nya söta fralla. Fyfan vad söt hund. Dog lite. Jag har iallafall första chingen på att vara hundvakt. Nu måste jag sova, orkar knappt hålla ögonen öppna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0