Humlegården

Igår åkte jag, Clara och Sofie ned till nynäs hem till Jennifer där hon, Lollo, Yasse, Niklas och Joel var. Vi åt en trevlig middag tillsammans och efter maten så körde vi lite roliga kortspel. Eftersom att tågen gick så himla knäppt så var vi tvungna att ta sista tåget hem till mig. Väl hemma hos mig så ställde vi oss och gjorde varma mackor med oboy. SÅ värt. Idag vaknade vi alla tre vid kl 10.00 och gjorde frukost. Sedan åkte vi till haninge centrum där jag hade lagt undan en bikini och Sofie lite annat. Vi mötte även upp Tessi och åkte in mot stan för att spendera hela dagen i det fina vädret. När vi kom in så satte vi oss i en park och väntade på Jennifer och när kom så knallade vi vidare till donken och köpte med oss lite lunch och satte oss i Humlegården, och fifasen vad mysigt och varmt det var! Efter ett tag kom även Sophia och Linnéa och gjorde oss sällskap. Var där ett ganska bra tag och när det började bli lite molnigt så begav vi oss hemåt. Sedan dess har jag bara legat i sängen och pluggat historia. Druckit ett par koppar kaffe för många har jag gjort också så nu har jag en redig huvudvärk på köpet. Greatos. Men nu måste jag plugga vidare på det här vilket ändå kommer att gå åt helvete men försöka kan man göra iallafall. Går det så går det och så tvärt om. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0