Ledig

Hej på er! Tog lite ledigt idag från skolan eftersom att vi var på BB-finalen igår och kom hem ganska så sent. Har aldrig varit så blöt och kall någonsin som jag var när jag klev på tåget igår. Vi åt även en stressig mysmiddag inne på O´learys innan finalen. Trots det tråkiga vädret så hade jag det supertrevligt med tjejerna! Sofie kom iallafall över ganska tidigt imorse och gjorde mig sällis eftersom att hon också var med igår och kände sig lite småhängig imorse. Vi lagade varsin hamburgare till lunch och sedan hade hon tagit med sig jättegoda bullar som vi åt samtidigt som vi kollade reprisen av BB-finalen. Vi hade jättebra platser så det var konstigt att vi inte kom med på tv (kanske lika bra det nu när jag tänker efter). Vid 17.00 tiden så kom Linnéa och Clara hit också. Vi har suttit och planerat det sista inför Bulgarien och druckit lite te och flabbat som vanligt. Nu ska jag hoppa in i duschen för imorgon är det tyvärr skola för min del men på onsdag är vi lediga och då ska jag in till stan med brudarna och mysa!

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0