Midsommarafton 2012

Igår var det midsommarafton och den spenderades ute på årsta med mina fina vänner. Vi åt god mat, drack och dansade runt midsommarstången. Vi var där ett ganska bra tag och det räckte för att jag skulle bränna mig på både axlar och ben. Fick till och med en snygg rand efter klockan. Ascoolt. Efter årsta så åkte jag hem och bytte om och kastade i mig lite mer mat. Sedan plockade Nino, Markel och Clara upp mig så åkte vi hem till Markel borta vid Ekeby. Där grillade vi och sen spelade vi lite kubb som förövrigt var sjukt kul. Träffade inte en enda gång men jag var bäst ändå (+ mina tjejer) såklart. Vi tog även en taxi hem till Markels kusin Thilda för att han ville hälsa på henne. Det var lite folk där så vi umgicks med dom ett tag också. Senare tog vi ännu en taxi fast till Tungelsta där Elias hade fest. Jag hade superkul i början och dansade en massa med Sofie, Yasse, Ande och Chribba. Men avslutet av kvällen var inge vidare och jag har nog aldrig känt mig så uppriven men som tur var så löste sig allting tillslut. Jag och Nino var hemma hos honom runt 04.00 tiden och somnade nästan på en gång. Idag har vi bara legat på soffan och ätit pizza, chocklad, chips och massa läsk. Slim. Jag kom hem till mami & papi vid 22.00 tiden och har sedan dess bara packat och tittat på film. Jag är inte klar med packningen på långa vägar men jag är alldeles för trött för att fortsätta. Får göra klart allting imorgon samt tvätta, och sen kommer S&C förbi för då ska vi ge ett försök till att sätta upp vårt tält så att vi är lite rutinerade på P&L. Kommer gå åt pipan men kul blir det. Vi hörs mer imorgon och hoppas att ni hade en bra midsommar!
 
Alla bilderna är inte mina utan lånade av Lollo, Clara & Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0