Be strong

Jag blickar framåt med en blick som blinkar utan någon glädje
Men jag känner inombords att ingenting har vart förgäves
För det spelar ingen roll vad som än händer för jag
Vet att jag lär mig av det som händer till en annan dag
Så jag stannar kvar och krigar kommer aldrig att besegras
Kommer aldrig att ge upp mitt liv har jag fått för att leva
Kommer stanna här
För jag vet att det är värt det
Stunden kommer komma då det hela kommer till ett slut
Då jag är i tusen bitar men då starkare än nu
För jag lär mig av min sorg den förbereder nästa gång
Jag är tillbaka här igen finner då tröst i denna sång
Jag tror att allting har en mening vill se meningen i allt
Men ofta är det svårt som nu då allting känns så kallt
 
Men jag kämpar
För det är mitt enda val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0