Tröttfia

Godmorgon godmorgon! Ligger i sängen hemma hos Nino med en kopp kaffe. Vaknade för bara någon timme sedan, skönt att äntligen få sova ut! I fredags var vi på fina Fridas studentmottagning och firade henne hela kvällen. Jag stannade inte så jättelänge eftersom att jag skulle jobba hela dagen igår. Gick iallafall hem till Nino och somnade i soffan med kläderna på. Vid kl 09.00 gick jag upp och Nino följde mig till jobbet. Stod i kassan hela dagen till kl 18.00 och då slutade jag. Stressade hem som en galning för att sedan stressa vidare hem till Clara där våra familjer skulle äta middag och umgås hela kvällen. Efter maten och lite kvalitetstid så tog jag bussen hem till Markel. Vi kollade lite på fotboll fast pratade mer om en massa andra saker. Senare gick jag och Nino hem hit och tittade på New year's eve. Den här helgen har varit full rulle hela tiden och jag har haft det supertrevligt med mina fina vänner!

 

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0