Yesterday

Igår firade vi min underbara mormor hela dagen. Vi åt god mat, hade frågesport (som jag förövrigt vann), fikade en massa, skrattade och pratade i mun på varandra och spelade sällskapsspel till tolvslaget. När klockan var allt för mycket så åkte jag och Nino hem men först tog vi en sväng förbi statoil där vi köpte en calzone eftersom att vi inte hade fått nog med mat i oss. Idioter. På riktigt. När vi väl kom hem så somnade vi på en gång med kläderna på till och med. Vaknade vid kl 09.00 imorse av att jag inte kunde andas på grund av min allergi. Nino skjutsade hem mig vid 14.00 tiden och släkten är fortfarande kvar här så jag ska umgås lite med dom nu innan de åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0