Lyckat

Jag har nog haft världens mysigaste två dagar på länge! Igår åkte vi in till stan väldigt tidigt för att möta upp pappa och checka in på hotellet. När vi hade checkat in så tog vi en shopping och lunch runda på stan. Vi åkte runt lite överallt bara för att passa på. Mot kvällen så sprang vi förbi hemköp och köpte med oss lite godis upp till hotellrummet. Sen gjorde vi oss i ordning och mötte Sophia & Linnéa vid plattan och gick till en resturang som hette London och åt jättegod mat. Fick världens london-nostalgi när vi satt och åt fish n' chips. Efter middagen tog vi en tripp tillbaka till hotellet och satte oss på hotellrummet och umgicks och proppade i oss en massa godis. Sen blev vi sugna på att gå ut så vi tog en liten runda ute på stan och sedan satte vi oss på Café 60 och drack te. Hela kvällen var verkligen så himla mysig. När klockan var rätt mycket så sa vi hejdå till Sophia & Linnéa och gick tillbaka till hotellet och tittade lite på tv innan vi somnade. Imorse vaknade vi kl 08.00 och gick upp och åt världens jävla frukostbuffé. Jag hamnade i en riktigt skön matkoma efteråt. Herregud vad mycket gott det fanns att välja emellan. Efter frukosten så checkade vi ut och tog sedan en till liten runda på stan i Gallerian innan det var dags att hoppa på tåget hem. Nu är jag hemma och helt urpumpad. Känner mig jättetrött så ska sätta på BB-avsnittet som jag missade igår och sen ikväll ska jag träffa tjejerna igen för en ny myskväll. Amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0