Ny start

I veckan börjar mitt nya liv. Jag vet att jag har sagt det förut som bland annat "fan vad skönt att äntligen komma igång med träningen igen, nu är man på banan igen" osv osv. Den här gången är det allt eller inget. Det låter kanske hur töntigt som helst men jag är SÅ jävla trött på min kropp just nu. Att hela tiden försöka inbilla mig att "nu är vi igång igen" och sedan ligga hemma och bokstavligen trycka i mig en massa skit. Jag mår varken bra psykiskt eller fysiskt av detta. Om jag vill känna mig bekväm i mig själv så är det hårdträning som gäller nu framöver. Målet är att vara på gymmet minst 5-6 dagar i veckan och då är det blandad styrketräning och kondition som gäller. Svett och tårar, löpa tills man mår illa. Om två veckar börjar jag med en deffning. Bara proteiner och inga kolhydrater. Medan detta pågår kommer jag också att ta en vit månad vilket innebär inget drickande överhuvudtaget. Jag är verkligen svintaggad den här gången. Har fått ett riktigt wake up call. Om ni vill ha hjälp med vad man ska äta och vad som är bäst för kroppen när man tränar så ställ jättegärna frågor så svarar jag på en gång. Har jätte mycket tips om både träning och mat-rutiner. Nu blir vi fit som fan folket!

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Håller på dig, vi kör tillsammans! Nu köttar vi!!

2012-03-04 @ 21:43:39
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du ge tips på bra middagar efter ett träningspass? :)

2012-03-05 @ 09:50:34
Postat av: marie

Jag undrar hur du lägger upp din träning? Alltså har hört att inte får träna flera styrkegrupper samma dag om du förstår vad jag menar..vet inte riktigt hur jag ska förklara.

älskar din blogg!:)

2012-03-05 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0