Q/A

Postat av: Anonym
Vad menar du med "har städat och fixat lite här hemma" kallar du hans lägenhet ditt hem numera? Bor ni ihop?? :)

Sv: Tycker att det är lite tråkigt att ni är anonyma hela tiden. Skulle vara kul att veta vad ni heter för trevlighetens skull. Men anledningen varför jag säger "här hemma" är för att jag alltid är där. Och han har sagt att han vill att jag ska flytta in plus att jag har fått en egen nyckel till lägenheten. Men eftersom att jag fortfarande är 16 år och går i skolan så tycker jag att det är rätt skönt att fortfarande bo hemma hos mina föräldrar. Men jag kallar fortfarande hans lägenget för mitt hem också eftersom att jag spenderar så pass mycket tid där. Har nästan alla mina grejer hos honom så i princip så kan man väl säga att jag har "flyttat in" på halvtid.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså jag måste bara säga att du ser så sjukt snäll och söt ut. Du har ett så himla gulligt leende och du ser så trevlig ut :) Kramis

2012-03-04 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0