Q/A

Postat av: Marie
Jag undrar hur du lägger upp din träning? Alltså har hört att inte får träna flera styrkegrupper samma dag om du förstår vad jag menar..vet inte riktigt hur jag ska förklara. 
älskar din blogg!:)

Sv: Jag tror att du menar samma muskelgrupper? Men det är absolut inte dåligt eller någon fara att köra samma muskelgrupper såvida du sköter kost och återhämtning och låter musklerna vila mellan 48-72h mellan varje pass. Jag hoppas att du fick tillräckligt med svar på din fråga. Annars är det bara att säga till så ska jag förklara tydligare. Såhär kan mitt "träningsschema" se ut ibland:
Måndag- Bröst, axlar, ev. mage
Tisdag - Ben, vader
Onsdag - rygg och biceps
Torsdag - bröst och triceps, ev. mage
Fredag - Crosstrainer + cirkelträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0