Seger

AIK slog Luleå med 4-2 och det var verkligen en av dom roligaste matcherna som jag har gått på. Fyfan vad jag var uppe i varv, hade maxpuls och stod och skrek och hoppade som en liten apa. Pappa trodde nästan att jag var påväg ut på isen ett tag. Träffade även på min vän Frej som stod och jobbade i ett av båsen så blev bjuden på gratis cola hela kvällen. Sedan stötte jag även på Jonatan från nynäs. Kändes som att man stötte på alla idag. Hursom så har kvällen vart jättelyckad och jag kommer att somna väldigt gott ikväll. Hann skriva ganska mycket på min debattartikel idag också när jag satt på centralen och väntade på pappa så det känns SÅ himla skönt. Imorgon har jag en liten sovis men jag måste ändå upp tidigt för att hjälpa min lillasyster iväg till skolan. Men vi hörs mer imorgon kära vänner med lite bättre uppdatering. Sov så gott nu!

Innan hovet var helt fullsatt. Jag och pappa satt högst upp på sektion A20 bredvid Black Army på högersidan och aik klacken på vänstersidan. Det var lite mäktigt för ett ungt aik hjärta måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0