Q/A

Postat av: Elin
Vad är det för protein pulver du använder? Och vad hjälper den till med? :)

Sv: Oj jag måste ha missat den här frågan, ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag använder iallafall ett vassleprotein från märket WHEY som är tänkt för den som idrottar och framförallt för den som vill bygga muskler. Intag rekomenderas direkt efter träning och direkt på morgonen då nivåerna av aminosyror är extra låga i musklerna. Protein är ett kostillskott och fungerar även som ett vanligt mellanmål. Jag personligen äter protein för ökad prestationsförmåga i min träning och det ger mig mer uthållighet samt snabbare resultat. Vill man träna hårt och bygga muskler så rekomenderar jag verkligen att äta proetin efter varje träningspass. Du kommer att märka en ganska stor skillnad - Det gjorde iallafall jag. Är det nått mer du undrar så är det bara att ställa fler frågor så svarar jag såfort jag kan. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0