Work work

Godkväll allihopa! Hoppas allt är bra med er. Själv har jag mått SÅ himla dåligt hela dagen och jag har bara mig själv att skylla. Är man en party-rocker så är man liksom. Fick med mig en massa gott efter jobbet idag. Lite räksmörgåsar, tårtor, matbröd och sallader. Inga konstigheter. Har haft fullt upp hela dagen, disk på högar. Har sprungit runt som en dåre. Tog lunchrast när tjejerna kom förbi, bästa tjejerna! Ikväll ska jag bara vara med Nino och mysa framför tvn. Är så otroligt trött så orkar inte åka med tjejerna ens på bio. Har lite plugg jag behöver ta tag i imorgon också. Skola på måndag igen - my life is over. Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0