Working man

Åh vad jag är trött och seeeg. Vaknade nyss upp i soffan och ska snart åka hem till mamma och pappa och äta middag samt vänta in tjejerna som kommer och minglar lite innan vi drar på fest. Fick jobba över lite idag och svängde förbi Hemköp och köpte med mig laxtårta och jordgubbar. Nino hade redan slutat från jobbet när jag kom hem. Har städat och fixat lite här hemma så nu ser det väldigt fint och rent ut. Nino lär väl skita ned det på nolltid.. Hursom så sover jag här ikväll och åker till jobbet vid kl 11.00 och slutar inte förrän kl 18.00 så ingen bra uppdatering imorgon inte. Men jag hoppas ni får en rolig fredagskväll iallafall.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menat du med "har städat och fixat lite här hemma" kallar du hans lägenhet ditt hem numera? Bor ni ihop??



:)

2012-03-03 @ 01:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0