Back on track

Nu är jag tillbaka igen efter ett riktigt långt uppehåll från bloggvärlden. Vet inte alls hur jag känner än och om jag kommer att fortsätta men vi tar en dag i taget sålänge. Jag har iallafall haft en jättebra helg då jag fyllde 17 år i lördags och blev firad av alla mina nära och kära. På kvällen bjöd jag hem tjejerna på lite smörgåstårta, exotiska frukter och lite piggelinshots samt dans. Jag hade sjukt trevligt och fick jättefina presenter. Är supernöjd över kvällen! På dagen var släkten och tjejerna hemma hos mig och åt tårta. Fick träffa min morbror för första gången också, var så otroligt nervös innan men han var så himla trevlig så vi ska snart ses igen. Hursom så har jag haft en jättebra fördelsedag plus helg. Lägger upp lite bilder på vad jag har gjort medan bloggen har varit lagd åt sidan senare. Men här kommer lite bilder från min födelsedag! Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0