Fin dag

Hej på er allesammans! Sitter just nu på min sista lektion för idag. Vi ska planera en nyttig måltid och skriva lite om den och redovisa muntligt. Den här dagen har gått så himla fort och jag började den med att försova mig även fast vi hade sovmorgon. Somnade inte förrän kl 04.00 inatt igen. Vet inte vad det beror på men jag är inte trött på nätterna längre. Hursom så slutar jag alldeles strax och då ska jag åka hem till Nathalie och dricka kaffe på hennes balkong, jättemys! AIK spelar också sin sista derby match på Råsunda ikväll och jag hade SÅ gärna velat åka in men det blir nog inget av det tror jag. Faen. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall!

Mitt fina armband som jag köpte förra helgen, älskar färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0