Finally over

Godmorgon fredag! Äntligen så är det snart helg även om den här veckan har gått väldigt väldigt fort. Igår kom min kusin Daniel hem till oss för att gratta mig och min lillasyster i efterskott och vi satt och fikade ett ganska bra tag och pratade. Det var jättemysigt! Nathalie var med och sov även kvar hos mig och vi låg och lyssnade på musik och drack te och åt choklad hela kvällen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi vaknade vid kl 07.00 imorse av att mamma kom in med en varsin smoothie. Sedan lunkade vi iväg till bussen och nu sitter jag här på min engelska lektion. Efter skolan så ska jag förbi centrum och senare ikväll kommer alla tjejerna förbi på ostbricka. Det ska bli himla mysigt! Hoppas ni får en fin fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0