Kalas

Har precis vart hos mormor och firat min fina kusin Elsa som fyllt 6 år gammal. Det är verkligen helt sjukt vad tiden går fort nu. Blev iallafall lite gofika och tipsrunda som min andra kusin Alvin hade gjort. Igår var jag med Nino och vi låg och tittade på Sverige - Italien. Vi båda var verkligen svintrötta så vi somnade nästan direkt efter den. Vi satte på filmen Hamilton på datorn men ingen av oss orkade hålla ögonen öppna. Imorse har vi suttit på balkongen och druckit cola i det fina vädret, det blåste dock väldigt kallt så vi gick in efter knappt 10 minuter. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa Nathalie en stund. Senare ikväll ska jag träffa Sofie på en prommis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0