Lycklig

Idag har det varit en sådan dag då allt bara har blivit bättre och bättre. Hade en helt okej dag i skolan och efter skolan så gick jag, Clara och Sofie till centrum. Jag fyndade en bikini inne på bikbok för 49 kr delen. Supernajs! Senare åt vi en mysig middag på café momo och pratade av oss en massa. När jag kom hem så skulle vi åka direkt till farmor och nu är jag hemma hos Nino. Vi ska lägga oss i sängen nu och dricka cola framför svensk maffia så vi hörs mer imorgon med bättre uppdatering. JUSTE!!!! Höll på att glömma och berätta att jag och tjejerna bokade Bulgarien idag! Den här sommaren kan inte bli bättre än bäst just nu. Jag känner lite lycka inom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0