Mela lis

Haha oj såg att jag skrev "nu" liiite väl många gånger i inlägget där nedan. Måste ha fått solsting eller något efter all sol idag. Busråttan sosso alltså.. Riktig virrpanna. 

Pappa köpte iallafall med sig sushi till middag eftersom att mamma åkte in till stan med sina kollegar för att äta ute. Han är så duktig på att laga mat min pappa. Efter middagen så tog jag en prommis till Tungelsta där jag mötte Nathalie och sällskapade henne ett tag. Nu har jag precis suttit och skrivt på en NK uppgift som börjar bli klar. Måste kolla igenom matten en gång innan jag somnar också så vi hörs mer imorgon och sov så gott! Lycka till, till er alla på nationella imorgon - tack själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0