Mozzarella och tomater

Har precis ätit middag tillsammans med familjen och ligger nu i sängen och väntar på att Nino ska bli klar på gymmet. Sedan kommer han och hämtar mig och då åker vi hem till honom ett tag. Känner mig så otroligt trött. Lade mig i sängen direkt när jag kom hem från handen med tjejerna och somnade. Vaknade efter drygt 30 min och kände mig sjukt sugen på tomater och som pricken över i:et så hittade jag mozzarellabollar i kylen också. Smask! Så nu är jag mätt och belåten. Fyndade lite när jag var i centrum idag och fick med mig ett par jättesöta linnen och en asball bh i neongult som kommer att vara hur fräsh som helst i sommar. Visar er sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0