Mycket pågång

Hej på er! Vill först börja med att be om ursäkt för en usel uppdatering men jag har verkligen inte haft tid till bloggen. Igår åkte jag och Clara till skolan för att göra engelska nationella, den muntliga delen. Efter det så åkte vi och köpte lite inflyttningspresenter till Markel som alla vi brudar skulle ge honom på kvällen och som han förövrigt blev jätteglad över. Efter den visiten så åkte vi till vh där vi mötte upp Sophia och Linnéa. Sen åkte vi hem till mig och och då kom de andra tjejerna och då låg vi på min altan hela dagen och stekte och badade. Jag fick så groteskt mycket färg och brände mig ganska rejält så såg ut som en kräfta hela kvällen. Mycket fint. Jag och Nathalie premiär cyklade även till Konsum igår för att köpa chokladpudding och idag har jag träningsvärk i låren.. Hursom så var vi iallafall hos Markel hela kvällen igår och det var jättetrevligt. Jag var dock supertrött men eftersom att jag och Nino skulle sova här så var jag tvungen att vänta på honom. Vi kom hem hit runt 03.00 tiden tror jag. Idag ska jag till läkarn vid kl 13.00 så pappa kommer snart förbi och hämtar mig. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, allt är inte riktigt planerat ännu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0