Permobil

Igår åkte jag och Nathalie hem till Yasse där hon och Lollo var. Vi drack lite vin framför Eurovisionsongcontest och mös. Loreen sopade ju mattan med de andra bidragen. Lite senare så kom Niklas, Kevin och Oskar förbi. Vi spelade lite roliga öl-spel och vid 07.00 tiden någon gång så begav jag och Nathalie oss mot vh. Innan vi klev på tåget så träffade vi en liten gubbe som satt i ett garage för att han inte kunde sova och Nathalie åkte iväg med hans permobil och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då! Herregud vad kul det var. När vi kom till vh var vi så sjukt hungriga så vi hängde på låset på Hemköp. När vi äntligen var hemma hos Nathalie så var klockan nästan 09.00 och då ställde vi oss och gjorde pyttipanna och ägg. Sedan somnade vi på soffan och vaknade vid 12.00 tiden och så körde hennes mamma hem oss till mig och här har vi legat på altanen hela dagen och solat och badat. Jag har fått ännu mer nu färg också så känner mig lite sommarfräsch. Vi har även uppvaktat mamma med hallonmuffins på morsdag! Nu tänkte jag ta en liten powernap eftersom att jag har fått så lite sömn så vi hörs lite senare. Puss

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0