Sunny sunday

Godförmiddag peeps! Jag har precis ätit lite frukost hemma hos Nathalie och nu står hon och skär upp vattenmelon. Vi ska sätta oss på balkongen en stund och jobba på brännan. Jag är så pinsamt blek just nu.. Nu i veckan ska jag vara på gymmet minst 4 gånger och efter varje pass så ska jag sola. Måste få en bra basbränna. Igår var iallafall jag, Sofie och Clara här hemma hos Nathalie för att se CL-finalen. Sjukt tråkig match och ännu tråkigare var det att Chelsea vann då dom överhuvudtaget INTE var värda det. Vi breddade upp med en massa fruktsallad och läsk samt pizza som vi tryckte i oss precis innan matchen. Mådde rätt fint igår måste jag säga. Nej nu ska vi gå ut och sätta oss. Vi hörs mer hemma! Ha en fin dag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Fossie

Jaja bilden var jättefin.. Men två bild var väl lite väl?

2012-05-20 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0