Sverige - Danmark

Nu är jag hemma efter att ha spenderat kvällen hemma hos Nino framför Sverige - Danmark. Somnade som en stock i soffan så när det bara var 3 minuter kvar av matchen väckte Nino mig. Kände mig rätt vacker då måste jag säga.. Hade tydligen snarkat som en gris också. Påvägen hem så svängde vi förbi Salle för att hämta min älskade halsduk som har legat där sen påsklovet. Det var ett kärt återseende måste jag säga. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå igenom spanskan som jag ska ha prov på imorgon. Jag är så duktig som alltid är ute i så god tid. Nåja vi hörs mer imorgon fellows. Sov så gott!

Övre bilden är på mina fina kap som jag gjorde idag och den nedre är på mina älskade hunter stövlar som jag fick av mina fina föräldrar i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0