Tröttis

Har precis tvättat bort sminket och gjort lite nattmackor med te. Ska krypa ned i sängen nu framför en bra film i min onepiece. Har en liten sovis imorgon och slutar redan vid kl 12.00 så direkt efter skolan så åker jag till gymmet och köttar. Sedan ska jag förmodligen trädda Nino och sova hos honom. Idag efter skolan så åkte jag till mitt jobb och hämtade ut mitt lönespec. Hade fått mer än vad jag trodde så blev hur glad somhelst! Efter det så gick jag hem till Nathalie och satt på hennes balkong och drack kaffe i det fina vädret. Sedan lagade hennes mamma fattiga riddare till oss och jag hade aldrig ätit det tidigare och jag kan lugnt säga att det är en ny favorit. Fyfan vad gott det var. Har förövrigt spenderat hela kvällen med henne och herregud vad vi har flabbat. Kommer känna ett fint sexpack imorgon när jag vaknar. Juste, hon har fixat jättefina naglar på mig också. Tack igen gullis! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0