Vi förtjänar att bli lyckliga

Igår kom tjejerna över hit med en massa ost och kex. Vi satt i vårt poolhus hela kvällen och bara mös och skrattade tills vi knappt fick någon luft. När tjejerna hade gått så åkte jag och Nathalie hem till henne och sov. Vi gick upp aptidigt imorse för att åka ned till nynäs och gå på folkrace. Som jag skrev nedan så körde hennes bror Jerry och han var riktigt duktig. Sedan så körde också Robin Hagberg som även tog sig till C - finalen! Dock var det inget roligt väder alls att stå och kolla i idag. Det både regnade och blåste på oss. Stod och huttrade som en galning mot slutet. Ikväll ska jag iallafall hem till Nino och bara ta det lugnt. Känner mig lite småtrött så det ska bli skönt att bara ligga på soffan framför någon bra film. Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0