Ansiktsbehandling

Har haft värsta lyxen här hemma idag med mamma. Eftersom att hon tidigare jobbat med ansiktsbehandlingar och skönhetsvård och är jätteduktig på det så har hon idag lärt mig lite. Hon har även gjort en rengörande ansikstbehandling på mig och det måste nog ha varit ett utav det bästa jag har gjort. Höll på att somna ett tag. Hon har även färgat mina fransar vilket jag egentligen kan göra själv men det blir lite lyxigt när någon annan gör på en. Jag brukar annars göra på mina vänner för ett väldigt lågt och bra pris och har även en kategori angående frans och ögonbrynsfärgning för intresserade. Så nu mina vänner är det fritt fram för ansiktsbehandling och färgning här!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Tjing pax XD

2012-10-17 @ 00:25:38
URL: http://belief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0