Fredagsmys

Slutade direkt efter provskrivningen och gick direkt upp till centrum med S&C. Vi tittade lite och det blev en liten mini shopping. Fick med mig en jättesöt spets topp och två fina örhängen. Köper väldigt sällan örhängen men det var något specialerbjudande "ta två betala för en" så det gjorde jag. Bjöd sedan med tjejerna hem till mig och bjöd på mina bullar som jag gjorde här om kvällen och te. Sedan hade jag och Clara lite engelska att göra som vi också blev klara med. Riktigt skönt! Nu har tjejerna gått och jag ska snart göra lite middag innan vi ska åka in till stan och se Paranormal activity 4.. Ska bli.. kul.. Hoppas jag överlever bara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0