Kräftskiva numero dos

Jag och bloggen kommer inte riktigt överens på helgerna har jag märkt. Hursom så var jag iallafall på fest med S&C i fredags. Det var helt okej och jag kom i säng runt 05.00 tiden. Igår hade vi kräftskiva här hemma, igen. Mormor och morfar var här plus gammelmormor och Nino så det var jättemysigt. Vi surplade kräftor till kl 00.00 och runt midnatt där så åkte jag och Nino hem till honom och mös en stund innan vi somnade. Idag har vi bara legat och söndagshängt i soffan framför en massa olika realityprogram. Vid 14.00 mötte jag mammsen på gymmet där vi solade en stund, därefter gick vi och handlade och sedan åkte vi hem. Nu ligger jag i sängen och dricker redbull och lyssnar på älskade Ben Howard. Imorgon är det måndag igen och jag har redan ångest. Greatos. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0