Lite push

Jag är väldigt målmedveten om min träning. Jag vet precis in i minsta detalj vilka mål jag vill sträva efter och nå. Att vara strukturerad angående träningsupplägget är viktigt, att veta hur många reps och hur mångs set man ska göra är att vara målmedveten. Har du bestämt dig för 3 set och 15 reps så gör aldrig en eller två mindre. Kämpa på. Brinn för dina mål. Det som i början är jobbigt kommer senare att vara din uppvärmning. Har du bestämt dig för 40 min kondition, så kör inte i 38 min bara för att du inte "pallar". Tro på dig själv och ge dig fan på att det ska gå. The only one who can beat me, is me. Glöm inte det. Pusha på, learn to love the burn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0