Lyckat

Hellu peeps! Igår åke jag och tjejerna in till stan. Lokalen var riktigt fräsch och det var superroligt att se alla gamla ansikten igen! Hade det jättetrevligt hela kvällen, mådde dock rätt dåligt på bussresan hem. Blev så jäkla åksjuk så slutade med huvudet i en papperskorg. Somnade runt 04.30 tiden med S&C på varsin sida av mig. Idag har vi haft en riktigt ätar-dag. Det blev buffalowings till frukost och sen har det bara rullat på med onyttigheter. Riktig myssöndag med mina fina bruttor. Nu ligger jag iallafall i sängen framför Danne & Bleckan, igen! Jag är sjuk i huvudet. Har också smällt i mig lite granatäpple och persika samt en stor kopp grönt te. Tänkte göra en till kopp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0