Mysdag

Idag har det varit en riktigt mysdag. Åkte in till stan med S&C direkt efter skolan och hämtade ut biobiljetter till En Oväntad Vänskap. Herregud vilken underbar film!!! Bästa filmen jag sett på länge så den rekommenderas starkt från min sida! Innan filmen så gick vi till Ladurée och kikade lite. Har alltid velat gå dit och idag så äntligen! Fick med mig två stycken macarons eftersom att dom var svindyra, dock blev ena helt mosad i väskan. Fick också med mig en underbar kofta hem, blev kär vid första ögonkastet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin och inspirerande blogg du har!
Har en fråga, vart kommer koftan ifrån? Kram!

2012-09-28 @ 22:28:17
Postat av: Julia

Vart kommer koftan ifrån? Superfin!

2012-09-29 @ 15:10:12
Postat av: Vera

vad kostade en macarons? :)

2012-09-30 @ 11:08:34
Postat av: Anonym

vart är koftan ifrån?
vart ligger den affären ni köpte macarons?

2012-09-30 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0