Nytt

Igår var det tänkt att jag skulle åka med S&C på fest i trånkan. Ändrade mig i sista sekund i vh och åkte hem istället. Spenderade istället kvällen med mamma och pappa i soffan framför en film och somnade ganska tidigt. Idag åkte jag med dom och handlade lite. Vi fyndade bland annat en ny kamera till mig samt högtalare till datorn på expert. Sedan köpte hela familjen lite nya träningskläder och jag hittade lite annat också. Nu har jag precis fått i mig lite mat vilket blev en avokadosallad med färska groddar och spenat. Ikväll blir det utgång med S&C inne i stan för att fira vår vän Cecilia som fyllt 18 år. Ska bli jättekul! Hoppas ni får en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0