Ego precis som du

Ledigt är bra. Dock känns det som att mina dagar inte alls blir helt utnyttjade så som de borde. MEN idag vaknade jag iallafall relativt tidigt och tog en långpromenad med hunden. Var ju som tidigare nämnt på bio igår med Clara och var inte hemma förrän efter tolvslaget så därav en taskig uppdatering. Vi såg filmen Ego och den var verkligen riktigt bra! Jag hade dock ingen aning om att den var på svenska förrän vi var där.. Hur som helst så har jag spenderat denna händelserika dag hemma, tog en kaffe hemma hos Nathalie i eftermiddags. Är med familjen nu och dom har hyrt film så tänkte sällskapa dom ett tag! Hoppas ni har haft en bra dag i det härliga vädret. Vi hörs förmodligen mer imorgon, har lite saker som måste göras! Ciao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0