Idag är en bra dag

Vaknade på strålande humör imorse! Följde med mamma och pappa till gymmet och körde lite cardio på bandet. Sedan när jag skulle hoppa lite hopprep så kände jag att nånting var på väg upp så fick slänga hopprepet åt helvete och kuta in på toaletten och spy! Fresch. Mådde dock bra igen efteråt. Träffade även på Lollo när vi skulle gå vilket var synd! Länge sedan nu vi körde ett pass ihop! Hur som helst så kom jag iallafall precis hem från att ha flängt runt hela förmiddagen med familjen. Vi har storhandlat för att vi får gäster ikväll, köpt nya jeans till mig (SÅ välbehövligt) och slängt en massa skräp. Nu väntar jag bara på att Nathalie ska komma över för att umgås med mig innan vi ska ut och supa ned oss. Hoppas ni får en great lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0