It's a good day

Hallå kompisar! Har haft en riktigt bra dag hittills. Fick sluta runt 10.00 imorse och åkte direkt hem och bytte om till träningskläder. Slängde i mig ett par äggmackor och tog det sedan lugnt i någon timme innan jag befann mig på gymmet. Började lite smått på bandet och typiskt nog känns det som att jag håller på att bli förkyld, igen. Blir så jävla irriterad på det här. Blev därav bara 20 min kondition, sedan körde jag ett tungt ryggpass i följd av axlar. Kändes faktiskt riktigt bra, har inte tappat någonting utan tvärtom. Ökade på några vikter idag så nu får vi hoppas på bättre resultat! Har även hunnit med lite plugg och övat på mitt tal. Håller på att laga mat just nu så tänkte lägga mig en stund framför SOA. Hörs sen!
 
Kan starkt rekommendera denna recovery dryck från Balance med smak av grapefrukt och lime. Ruskigt god samtidigt som man får en bra återhämtnings-kick. Innehåller både proteiner och kolhydrater, fungerar perfekt för er som har svårt med shakes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en riktig inspirationskälla! Verkar ha fett skön karaktär också ;)

2013-04-11 @ 21:59:28
Postat av: Anonym

vart kan man köpa den? :)

2013-04-13 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0