Kötta

Hola guapas! Vaknade tidigt imorse och befann mig hos husläkaren vid 08.00 för att ta ett blodprov. Sedan skjutsade min snela papa mig till skolan där jag satt ensam ett tag innan mina homies kom och gjorde mig sällis. Har gått en relativt skön skoldag idag och fick till och med skjuts hem av snälla Eric efter skolan så det var smutt! Har också lyckats pallra mig till gymmet idag och köttat som tusan på bandet i följd av ett par rediga ben - och rövövningar. Kommer väl antagligen inte att kunna gå imorgon. Men det känns verkligen så otroligt skönt när man äntligen kommer igång! Jag behöver verkligen hålla mig till träningen, hjälper mig både mentalt och fysiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0