Tillbaka

Måste säga att jag blev mycket förvånad nu när jag loggade in och såg hur många av er som faktiskt har kikat in här medan jag har varit borta. Ni är allt ett par trogna läsare ni! Jag har inte riktigt känt att jag har haft tid med bloggen och därför lagt den på sidan av ett tag men nu är jag tillbaka och mår jättebra! 
Idag har jag varit inne i stan med tjejerna vilket har varit rikigt majsigt. Eftersom att det var så fint väder så passade vi på att inviga första lunchen utomhus. Så. Najs. Åt världens godaste caesarsallad med räkor på Espresso House. My god. Lite senare kom även Linnéa och Sophia in och sällskapade oss! Nu är jag hemma och ska alldeles strax slänga i mig lite middag. Vad som händer ikväll är ännu oklart men jag har mina aningar. Hare gäääärisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0