Dead and more dead

Åh herregud vilket jävla mördarpass jag och Lollo körde idag! Både min rumpa och mina ben är helt borta. Var så skakis efteråt så jag trodde jag skulle falla ihop och bokstavligen dö! Klarade mig iallafall från tåget och hem. Kul att vi ska åka långfärdsskidor och skridskor hela dagen imorgon. Bra där! För övrigt så har jag jobbat idag och det gick väldigt bra. Det kom knappt några kunder så det var lugnt för det mesta av tiden! Åkte direkt hem och åt innan jag begav mig till gymmet för att kötta det där mördarpasset med Lollo. Vi ska träna imorgon igen, ett skönt kvällspass får det bli. Åh ni förstår inte HUR skönt det är att vara igång igen. Nej nu ska jag smutta vidare på mitt vatten och sedan är det läggdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0