Sveriges Radio

Hallå kompisar! Vilken dag. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Allt har gått så jäkla fort och jag känner mig rätt så förvirrad inför morgondagen. Sändningen kommer att ske vid 14.00-17.00 och då kommer bland annat jag och min partner in crime Clara sitta och prata om hetsen kring det "perfekta livet" tillsammans med Sanna Bråding i studion för metropol 93,8. Idag har vi gått igenom hur man gör bra radio och vad man bör och inte bör säga i radio. Det är mer än vad man tror att tänka på. Känns ganska läskigt faktiskt. Efter mötet så bestämde jag, Clara och Eric för att sätta oss på Espresso house och gå igenom allting så att vi har lite "kött på benen" inför imorgon. Men hur som helst så hoppas jag att ni lyssnar på oss imorgon, dels för att ämnet vi ska prata om är väldigt aktuellt och berörande och vi behöver allt stöd vi kan få! Hejaheja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0