2012 resumé Del 1

Firade in år 2012 tillsammans med mina fina tjejkompisar med middag och alkohol hemma hos mig. Dagen efter började jag mitt nya liv med en stor fet pizza på håga. Gött. 

På sportlovet ordnade min pappa så att jag, S&C kunde bo på hotell en natt inne i Stockholms stad. Det var verkligen jättemysigt och jag skulle nästan göra vad som helst för en repris!

Åt även en mysig brunch med tjejerna på lovet inne i stan och festade lite vilket slutade med en knäskada och kryckor!

Åkte till Tyresta med Sofie, Linnéa och Sophia en dag och hade det mysigt i det fina vädret. Fikade väldigt mycket, Cigdem från klassen var även med. Jag och Clarade smörade även lite för klassen och bakade muffins. Bakade också goda cookies och tittade mycket på BB med S&C.
 
Vädret var otroligt och jag jobbade ganska mycket. Åt mycket smörgåstårta under en period, plånkan fick svida ordentligt ett tag! Följde med Nino hem till hans Farfar ute på landet, jättemysigt. Tränade stenhårt och gick på mycket hockey med farsgubben.

Schlagern satte igång och pappa tog det på fullt allvar! Träningen fortsatte i samma spår och våren började titta fram. Sofie fyllde 17 år och vi firade henne över en mysig middag inne i stan med alla brudarna. 

Sophia fyllde äntligen 18 år och vi firade henne över en brunch på världens bästa ställe! Åt världens godaste ceasarsallad där. Ännu fler vårtecken började kika fram och jag åt första isglassen!
 
Träningen löpte på och jag fick även sällskap av Sofie några gånger! Jobbade mycket och hade även catering för Svenska Postkod Lotteriet. 
 
Det blev påsklov och Tony kom hem från Växjö. Jag umgicks jättemycket med Nathalie och flängde runt. Åt för mycket påskägg och påskmat med släkten. 
 
Påsklovet forsatte och jag umgicks mer med Nathalie och åt middag med tjejerna hemma hos Sofie och spelade sällskapsspel. Åt även mitt livs godaste hamburgertallrik!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh love your design, pluppis!

2013-01-29 @ 21:12:04
URL: http://belief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0