Bloggdrottningen är tillbaka

Sinnes vilken dryg förkyldning jag har lyckats dra på mig. Det blir verkligen aldrig bättre! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Anledningen till varför bloggen inte uppdaterats är för att jag har varit (fortfarande är) sjuk och känner att det inte riktigt finns något spännande att skriva om. Jag har bara legat under mitt duntäcke, druckit mängdvis med te och tittat på Gossip girl. Kul va? Annars så började skolan i tisdags och det kom som en chock för mig eftersom att jag var heeelt inställd på att det var på onsdag. Gick från 08.00-17.00 så det var en pigg start må jag säga. Dessa dagar har inte varit speciellt händelserika förutom att Nino fylle år igår. Var hemma hos honom under kvällen med några från hans släkt och fikade och sånt. Sedan hämtade pappa mig ganska tidigt eftersom att jag är så risig och väl hemma fick jag något jävla ryck och ställde mig och bakade bröd? Ibland går vissa saker inte att förklara. Tänkte iallafall smälla ihop en sammanfattning av året ikväll så håll utkik! Här är några bilder från igår och idag.

 

Kommentarer
Postat av: Sonja

ÄNTLIGEN! :D Kan du inte visa bilder på ditt rum och vad du har i din handväska? Skulle vara jätte kul! Kram

2013-01-10 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0