Going crazy

Hej på er! Ännu en dag hemma, helt ensam. Tur att jag har mani. Börjar snart klättra på väggarna. Har gjort samma saker sedan i måndags. Tog en lång promenad med hunden efter frukosten för att rensa skallen lite, märks att det behövdes. Sitter och försöker koncentrera mig på lite skolarbete men hittar hela tiden på en massa ursäkter som "jag är nog lite hungrig", "måste titta klart på ett GG avsnitt", "jag är nog lite sugen på te eller varför inte en smoothie", "jag kanske behöver en liten promenad", "undra vad som händer på cyberspace" etc etc. Jag blir helt jävla tokig på mig själv! Blev iallafall äntligen klar med min informationstext. Någonting gjort iallafall. Tänkte göra ett ytterligare tappert försök med matten så vi hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0